سفارش-آنلاین-باقلوا-در-اکباتان

سفارش آنلاین باقلوا در اکباتان

سفارش آنلاین باقلوا باکلاواچی

مجموعه باکلاواچی در راستای ارائه ی محصولات با کیفیت و جلب رضایتمندی مشتریان، در سال 1395 آغاز به کار نموده است. این مجموعه با چندین شعبه در مناطق تهران تولید و توزیع کننده ی انواع باقلوا و همچنین اولین تولید کننده کونفه صنعتی در سطح منطقه اکباتان می باشد که امکان سفارش آنلاین باقلوا را دارد.

از سایر محصولات مجموعه باکلاواچی در اکباتان می توان به دسرهای ترکی سوتلاچ، کازان دیبی و بامیه ترکی اشاره کرد.

سفارش آنلاین باقلوا در اهواز - سفارش آنلاین کونفه در اهواز

سفارش آنلاین باقلوا در اکباتان – سفارش آنلاین کونفه در اکباتان

تاریخچه باقلوا

باقلوا گونه‌ای شیرینی است که در کشورهای ایران، ترکیه، جمهوری آذربایجان و کشورهای آسیای میانه و قفقاز، برخی کشورهای عربی، یونان، قبرس و برخی مناطق روسیه تهیه می‌شود.

نوع پخت باقلوا

 باقلوا در ایران به شکل‌های مختلف همچون لوزی، مربعی و لوله‌ای و در انواع طعم‌های پسته ای، گردویی ،بادامی، نارگیلی و کاراملی با مواد اولیه نظیر: گلاب، شکر، هل، آرد، بکینگ پودر، زرده تخم مرغ، خاکه قند، شیر، روغن تهیه می‌شود.

باقلواهای منطقه غازی عِینتاب در ترکیه و باقلوای باکو از مشهورترین باقلواها می‌باشند. این شیرینی در اکثر منطقههای ایران نظیر تهران، کاشان، قزوین، اکباتان، اصفهان و سردرود تهیه می‌شود.

سفارش آنلاین باقلوا در اهواز - سفارش آنلاین کونفه در اهواز

سفارش آنلاین باقلوا در اکباتان – سفارش آنلاین کونفه در اکباتان

کونفه یا کنافه

یک دسر سنتی خاورمیانه ای است که در اکثراً قسمت‌های سابق امپراطوری عثمانی مثل ترکیه یا مصر تهیه و مصرف می‌شود. این دسر از خمیر رشته مانند نازک یا خمیر سمولینای بسیار نازک خیسانده شده در شربت شیرین با پایه شکر و لایه‌های پنیر یا سایر مواد اولیه مانند خامه لخته یا آجیل، بسته به منطقه، تهیه می‌شود.

سفارش آنلاین باقلوا در شهرک غرب
بیشتر بخوانید

این دسر در جهان عرب، به ویژه در شام و مصر و مخصوصاً بین فلسطینی‌ها بسیار محبوب است. علاوه بر این، انواع دیگری از این دسر در ترکیه، یونان، بالکان و همچنین قفقاز تهیه می‌شود.

سفارش آنلاین کونفه در اکباتان

کنافه، شیرینی محبوب خاورمیانه ای است و در غزه نوعی خاص و مرغوب از آن را درست می‌کنند. معروف‌ترین نوع این شیرینی که در شربت شکر خیسانده می‌شود، کنافه نابلسی (نابلس، منطقهی در کرانه غربی رود اردن) است. کنافه نابلسی، مبدأ آن منطقه نابلس فلسطین بوده و شاخص‌ترین و نمادین‌ترین دسر فلسطینی می‌باشد. در تهیه کنافه نابلسی از نوعی پنیر سفید نمکی به نام پنیر نابلسی استفاده می‌شود. این دسر در یک دیس گرد بزرگ آماده شده، با رنگ خوراکی نارنجی رنگی می‌شود و گاهی اوقات آن را با پودر پسته تزیین می‌کنند.

در این نوع از کنافه یک لایه پنیر – که استفاده از آن در دسرهای فلسطینی معمول است- بین لایه‌های سمولینا (نوعی آرد سبوس‌دار) یا رشته خردشده قرار داده می‌شود. کنافه عربی یا غزه‌ای به شکل پیچ درست می‌شود و در آن به جای پنیر از مخلوطی از آجیل، جوز هندی و دارچین استفاده می‌کنند.

مجموعه باکلاواچی در اکباتان : تولید کننده انواع باقلوا، کونفه، سوتلاچ، کازان دیبی، بامیه در اکباتان و سایر مناطق

سفارش آنلاین باقلوا در اهواز - سفارش آنلاین کونفه در اهواز

سفارش آنلاین باقلوا در اکباتان- سفارش آنلاین کونفه در اکباتان

سفارش آنلاین باقلوا در اکباتان

همچنین شما عزیزان میتوانید  آموزش رایگان دستور پخت باقلوا های متنوع و خوشمزه را در قسمت وبلاگ مشاهده نمایید.

سفارش آنلاین باقلوا در تهرانسر
بیشتر بخوانید

مجموعه باکلاواچی در تلاش برای جلب رضایت شما عزیزان می باشد. با ارائه پیشنهادات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری نمایید.

با ما بهترین ها را تجربه کنید.

اضافه کردن نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *